آرم ماشین آرم ماشین های معروف : آرم خودرو های معروف نشانه چیست؟ میگویند «آرم»های اتومبیلهای جهان با ما حرف میزنند و نشانههایی از فرهنگ بومی خودشان را به ما گوشزد و وانمود میکنند و به قول طراحان و گرافیست ها واژه لوگو از واژه یونانی (logos) به معنای «زبان» مشتق شده است. در واقع این گونه است که لوگو یک نماد و علامت بوده و نمایانگر یک سازمان و محصول هم هست و معادل فارسی «لوگو» و آرم را «نشانه» قرار دادهاند و نشانهها ممکن است حرف، عدد، تصویر، طرح گرافیکی یا ترکیبی از آنها باشند. یک آرم نمایانگر حجم زیادی از اطلاعات است که در بیان بصری، متراکم و فشرده شده است؛ به همین دلیل در طول تاریخ، از نمادها و نشانهها که دارای هویتی بصری هستند، به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده شده است. آرم یک سازمان باید مروج بصری آن باشد؛ هویتی که به آسانی و به سرعت قابلتشخیص باشد. بر اساس تحقیقات، لوگوی یک نشان (برند)، یکی از مهمترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است؛ از این رو صاحبان کسبوکار سعی میکنند برای جلبنظر مشتریان، هرچه بیشتر به زیبایی عناصر دیداری نشان (برند) خود ت...
شرکت فولکس واگن بدون انتشار اطلاعات قبلی، اتومبیل قدرتمند Arteon R خود را به مخاطبین خود معرفی کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت فولکس واگن تصمیم گرفت اتومبیل پرچمدار خود را با عنوان Arteon R به بازار جهانی معرفی کند. بر اساس گفتههای سخنگوی این شرکت با منابع خبری، فولکس واگن تمایلی به فروش این محصول در آمریکا ندارد. مهندسان سازنده این اتومبیل در نظر داشتند موتوری شش سیلندری را در Arteon R قرار دهند که در نهایت آن را با یک نمونه چهار سیلندری ۲.۰ لیتری تعویض کردند که میتواند ۳۱۵ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار دهد و گشتاوری مطابق با ۳۱۰ پوند بر فیت داشته باشد. همانند خودروی گلف آر، این خودرو قدرت خود را از طریق سیستم انتقال هفت سرعته به چرخها واگذار میکند. صفر تا صد مشخص شده برای اتومبیل Arteon R حدود پنج ثانیه مشخص شده که میتواند در نهایت به سرعت ۱۵۵ مایل بر ساعت برسد. فناوری پردازش گشتاور آر قدرت موتور را در زمان لازم بر روی محورهای جلوی متمرکز میسازد و مابقی انرژی را بین چرخهای عقبی تقسیم میکند. تا ۱۰۰ درصد از انرژی گشتاور ارسال شده به چرخهای ع...
در سال های دور و زمان های گذشته که مردم به نسبت امروز، در جوامع بسیار کوچک تر زندگی می کردند؛ خرید و فروش تنها با هدف رفع نیاز انجام می شد. با رشد فزاینده جمعیت این مسئله از حالت پیشین خود به طرز قابل توجهی فراتر رفت. ما در عصر حاضر تنها به خرید مایحتاج و اقلام ضروری بسنده نمی کنیم؛ که البته جدای از درست یا غلط بودن، باید آن را یکی از ویژگی های برجسته سبک زندگی انسان مدرن دانست. در هر صورت و صرف نظر از این بعد باید عنوان کرد که حالا مراکز خرید حتی می توانند جزو مهم ترین جاذبه های یک شهر یا کشور باشند. اگر به برخی از شهر های شمالی سفر کرده باشید؛ متوجه می شوید شمار زیادی از جمعیت توریست ها تنها به قصد دیدن کردن از فروشگاه های بزرگ یا پاساژ های معروف، مقصد مورد نظر شان را انتخاب کرده اند. به شکل اهمیت این مراکز دیگر تنها به بعد اقتصادی شان محدود نمی شود و می توان آن ها را در زمره اماکن گردشگری نام برد. تهران، پر جمعیت ترین کلان شهر ایران است که از حیث و جو شعبات فروشگاه برند باید آن را سرآمد دیگر نقاط بدانیم. خیلی از مردم در موقعیت های مختلف ترجیح می دهند برای خرید کردن، مسافت طولا...
Comments
Post a Comment