اعتبار بلیط های چارتر


توجه داشته باشید که بلیط های چارتر به یک اندازه معتبر نیستند و در صورتی که مسافران بلیط چارتر را از یک چاتر کننده معتبرخریداری نکرده باشند احتمال دارد سفر آن ها با مشکلاتی همراه شود. بنابراین باید در میان تمامی شرکت های چارتر کننده معتبر ترین چارتر را انتخاب نمود تا بتوان سفری راحت و بدون استرس را تجربه کرد. با انتخاب شرکت های دارای نماد اعتماد مسافران دیگر نگرانی بابت جعلی بودن بلیط و یا کنسل شدن ناگهانی بلیط نخواهند داشت. متاسفانه امروزه شرکت هایی در حوزه فروش بلیط چارتر وجود دارند که با ارائه بلیط جعلی کلاهبرداری می کنند و مسافران با خرید بلیط آن ها دچار ضرر و زیان می شوند، بنابراین توصیه می شود که در هنگام رزرو بلیط چارتر دقت کنید تا بتوانید بهترین شرکت چارتر کننده را انتخاب نمایید.

مسیرهای پرواز های چارتر

در حال حاضر نمی توان ادعا نمود که بلیط چارتر برای تمامی مقاصد داخلی و خارجی وجود دارد. اما با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این بلیط ها صورت گرفته است روز به روز به تعداد مسیرهای مجهز به بلیط چارتر هستند افزوده می گردد، به طوری که در آینده ای نه چندان دور شاهد بلیط چارتر در بیشتر مسیرها خواهیم بود. از این رو مسافران می توانند با صرف هزینه ای کمتر سفری لذت بخش و به یادماندنی را تجربه نمایند. در حال حاضر مسیرهای مشهد، کیش، اهواز و تهران مسیرهایی هستند که معمولا در اکثر ایام سال علاوه بر بلیط سیستمی دارای بلیط چارتر نیز می باشند.

چرا بلیط چارتر قابل استرداد نیست؟

خرید بلیط چارتر

برای خرید بلیط چارتر همانند بلیط سیستمی علاوه بر مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سطح شهر می توان به صورت آنلاین نیز اقدام نمود. امروزه وب سایت های متعددی در زمینه خدمات سفر و فروش بلیط راه اندازی شده اند و هر کدام با ارائه بهترین خدمات سعی دارند نظر افراد بیشتری را به خود جلب نمایند. داشتن نماد اعتبار و سابقه درخشان در رابطه با این وب سایت ها برای داشتن خریدی آسان و مطمئن بسیار اهمیت دارد و یکی از بهترین وب سایت هایی که در این زمینه می توان از آن نام برد وب سایت مستر بلیط می باشد.

در این وب سایت با وارد نمودن مبدا و مقصد سفر می توان لیست کاملی از انواع بلیط های سیستمی و چارتری مشاهده نمود. مستر بلیط معمولا با تمامی شرکت های مسافربری و ایرلاین ها همکاری دارد و دیگر برای بازدید از بلیط هر یک از آن ها نیازی به مراجعه به وب سایت این شرکت ها نمی باشد، فقط کافی است به مستر بلیط مراجعه نمود.

در سایت مستر بلیط بخشی به بلیط های ارزان قیمت لحظه آخری اختصاص داده شده است و در صورتی که بتوانید در مورد زمان سفر انعطاف بیشتری داشته باشید قطعا می توانید در میان این بلیط ها بلیط مناسب را بیابید و سفری راحت و کم هزینه را تجربه نمایید. مسافرانی که بلیط سفر خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند یک نسخه چاپی از بلیط آن ها به ایمیلشان ارسال می گردد که می توانند آن را چاپ نمایند و در هنگام مراجعه به فرودگاه ویا پایانه مسافربری و .. تحویل دهند تا بتوانند راهی سفر شوند.

چارتر کننده کیست ؟

شخص حقيقي يا حقوقي است كه با انعقاد قرارداد چارتر (اجاره توريستي ) با چارتر دهنده (شرکت های هواپیمایی) به 
اجاره دربستي هواپيما تحت عنوان پرواز چارتر اقدام كند .

چارتر دهنده کیست ؟

شركت هاي هواپيمايي و يا متصديان حمل و نقل هوايي مي باشند كه با انعقاد قرارداد چارتر مي توانند تمام يا قسمتي از ظرفيت يك
 هواپيما را در يك دوره زماني خاص يا به صورت موردي، در يك مسير پروازي داخلي و خارجي به هر شخص حقيقي و يا 
حقوقی واجد شرایط، واگذار نمايند.
برای خرید بلیط های چارتری میتوانید به سایت مستر بلیط رجوع کنید و بلیط هواپیما کیش ، قشم ، تهران و ... را به صورت
 چارتر خریداری کنید.

Comments

Popular posts from this blog

مرکز خرید کوروش تهران

کنترل عملکرد خودرو با ساعت هوشمند

مورد عجیب بازار خودرو/حواله خریدار دارد،خودرو نه